Een camper verhaal

27 juli 2018 - Sydney Harbour, Australië

De Toyota hiace met dakbedopbouwtje was echt de kleinste in zijn soort te n noemen. Beetje onwennig gaan we op pad. Gelukkig automaat. Je moet er niet aan denken om naast links te rijden ook nog links te moeten schakelen. Ik bedoel plassen doe je met de rechterhand. Ga j e over op links dan plas je over je voeten of die van een ander. Maar goed. Alles went na v verloop v an kilometers. Dag 1 maar 60 om uit te proberen. Veul inkopen in woolworths het megawarenhuis van Australië. Overigens alles behalve de nodige alcoholica als daar zijn het xxxxgold bier om bij hitte de grootste dorst te lessen. Verders de sauvignon Blanc uit adelaide omgeving om bij hitte iets lekkers binnen te krijgen en de rode bet ten zuiden van sydney in de fles gestopt. Goed voor eigenlijk alle andere mom enten. Het zal duidelijk zijn dat ik niet van zoet limonade spul houdt. Tja en water. Dat is voor de plantjes en al die keren dat Maud z het dat het heel gezond is om in Australië veel water te drink en. Want breng daar maar eens een goed argument tegenin.
Nacht 1 koud je wilt h et niet gelov en. Dat moet zo geen drie weken duren. Heb ik veel meer rode wijn nodig en blijf ik m et de witte en het bier zitten.
Met Maud overleg ik en echt samen besluiten we wat vlotter dan gepl and naar het noorden te gaan. Ik zit dus drie dagen plankgas te geven en inderdaad in arlie beach is het geweldig lekker. Dit was de b bedoeling.